sobota 10. ledna 2015

Pozdrav od sluníčka....

Krásnou sobotu všem! První pracovní týden v novém roce máme za sebou. Tenhle víkend jsme se pustili do úklidu vánoční výzdoby, ale stromeček jsme vzali prozatím na milost. Už když jsem byla malá holka, měli jsme stromeček déle než do Tří králů a protože je stále pořád hezký, je nám ho líto vyhodit. Přeci jen večerní atmosféra při rozsvíceném stromečku je nezapomenutelná, tak proč si ho ještě chvilinku neužít.

 Už když se ale otočím zády ke stromečku, vypadá to u nás spíše na jaro. Jednak konečně zase vylezlo sluníčko a nádherně nám svítí do bytu a vytváří kouzelnou sluníčkovou amtosféru, ale při dnešním nákupu jsem nedokázala odolat ani nádherným žlutým tulipánům. Jako by to byl už první posel jara. Na to si ale bohužel budeme muset ještě hooodně dlouho počkat. Ale dnešní den mi jaro už tak trochu připomíná a člověk je hned lépe naladěn....










































  






Dnes mám pro vás připravený ještě jeden recept, který si toto krásné počasí přímo žádá! Nyní už vám přeji krásně strávený víkend! 



Vaše Radka

4 komentáře:

  1. Radu, krásný víkend a na recept se těším..mně tu kvetou narcisky, začínají hyacinty...taky svítí sluníčko a já si užívám sobotní úklid:o))..měj se moc hezky Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipány jsou hezké a doma jistě dělají radost. Já nesmím zapomenout v pondělí...začít týden hezky jako Inka, jen mám odpolku, doufám, že nezapomenu.
    Hezkou neděli přeji, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Raduško krásné kytičky, u nás dnes taky úplné jaro, ani se mi nechtělo domů, a zítra už má být zase zima :-( krásný zbytek víkendu pa

    OdpovědětVymazat
  4. Sluníčko? Co to je??
    Tady taková vichřice, že pořád koukám směrem k sousedům, jestli jim tam náhodou na zahradě nepřistane naše střecha .... no vloni jim tam přistál náš fóliovník:-)))

    OdpovědětVymazat