úterý 24. března 2015

Co je pro mě důležité a co si přeji .....

... tak tuhle otázku dostala Lucinka a její třída o hodině prvouky.
Dnes odpoledne na mě vypadly z Lucinčiného sešitu nastříhané papírky. 


Už při jejich čtení mi začalo docházet, co to asi bude.
Přesto jsem se zeptala, co to na lístečcích je.

 
A když mi Lucinka řekla, že je to to, co je pro ni důležité a co by si přála, vehnalo mi to do očí slzy dojetí, protože jsem si už asi posté uvědomila, jak vnímavou a úžasnou holčičku to máme ♥
Tyhle věci bychom si měli připomínat každý den!


Co je pro mě důležité:

♥  Že mám maminku, tatínka a brášku Pepánka, kterému je 6 let.
♥ Že jsem se narodila bez problémů.
♥ Že mám rovnátka.




Co si přeji:


Abych se stala biatlonistkou a byla mistryní světa.





Jsem na Lucinku pyšná!









 








22 komentářů:

  1. Radu, blahopřeji k tak úžasné dceři. Jsou to naše zlatíčka a je fajn že je máme. Měj se krásně. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, sice je to s nimi složité, když se jim zrovna chce dělat něco jiného, než by se hodilo nám, ale bez nich si svůj život už nedokážu představit! Krásný víkend! Radka

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Alžběto, moc děkuji, občas z nich vypadnou dokonalé skvosty :-) Krásný víkend! Radka

      Vymazat
  3. Lucinke držím prsty, nech sa jej splnia želania!
    Je krásne, keď malé dieťa má také vysoké ciele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daniela, jsem zvědavá, jaká přání se jí v hlavičce ještě urodí a co vše se jí splní. Krásný den! Radka

      Vymazat
  4. Kouzelné, jsem dojatá s tebou Radu! Člověk si nemá klást malé cíle...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně tak, ale v tomhle jí asi moc nepomůžeme, jsme bohužel nelyžaři. Ale svěťák jsme v TV skoukli poctivě celý. Krásný den! Radka

      Vymazat
  5. Krásné a milé, co víc si můžou rodiče přát. Hodně radosti s rodinou, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, moc děkuji. Je pár věcí, které si přejeme. A nejvíc zdraví! Krásný víkend! Radka

      Vymazat
  6. Radu to je krásné. ať se Lucince přání vyplní. a s těma rovnátkama fakt dobrý:-)
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc děkuji! Taky jsem na to koukala :-) Hezký víkend a hodně pozdravů! Radka

      Vymazat
  7. Moc pěkné :) Tak ať se to Lucince vyplní :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je krasne...verim, ze si na Lucinku pysna :-) Deti dokazu nas dospelych riadne prekvapit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie, to tedy ano! Bylo to moc příjemné zjištění, čeho si váží a jaké má přání :-) Hezký den! Radka

      Vymazat