neděle 14. února 2016

14. únor

Krásný podvečer!



Pro někoho je tento den úplně normální běžný den.
Pro někoho je to den sv. Valentýna.
Soudě podle sortimentu obchodů je procento slavících
 hodně veliké :-)
Díky sv. Valentýnu byl tento víkend "náš" obchod doslova 
"přeplněný" květinami.
Nevěděla jsem, jaké si domů donést.
Byla jsem ve svém živlu,
vy které máte rádi květiny mě určitě chápete :-) 
Nakonec mne okouzlila nádherná malá orchidej v obalu. 
Možná i ten tomu dal neobyčejný vzhled,
který mne zaujal hned na první pohled,
tak jsem dala této kytičkce tentokrát přednost před růžemi, narciskami, tulipány...


 











A čím je pro naši rodinu 14. únor?
Pro nás je to již sedmým rokem den,
kdy máme našeho Pepánka,
který se právě na den sv. Valentýna narodil.
Jako by to byl náš symbol lásky :-)
Takže Pepánku, 
ještě jednou krásné narozeniny a přejeme Ti,
aby pro Tebe byl tenhle rok rokem příjemných změn,
kdy nastoupíš do 1. třídy!
Přejeme Ti samé zdraví,
hodně pozitivně naladěných dní,
dobrou náladu, prima kamarády
a splnění co nejvíce z toho,
co si přeješ!




Krásný zbytek dne!


Vaše Radka



6 komentářů:

  1. Radu, Váš Valentýn je ten NEJ! Pepánkovi přeji hodně moc zdraví a štěstí. a Tobě krásné volné dny a prima jarní prázdniny.Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, přeji Pepánkovi hodně zdraví a dobrou náladu. Užijte si dnešní sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dort.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to byl Valentýn :-)))). Pepánkovi přeji hlavně hodně zdravíčka, Kája.

    OdpovědětVymazat
  5. Samozrejme i ja sa pripájam ku gratulantom a prejem Pepánkovi veľa zdravíčka. Andrea

    OdpovědětVymazat